Ekşi sözlükten death of a disco dancer diyor ki;

 trtde dedelerin müziğini çaldırınca benim için bitti yeaa.
gerçi murat bardakçıya saldırınca da bitmişti bu mu anarşizm demiştim.
ama biraz süre verdim belki burda yazılanları okurlar da kendilerine gelirler diye!!1!!
sonra twitter da açık buldular iyice gözümden düştüler.
dedim hadi biraz daha bekliyim belki anlarlar hatalarını, gerçek anarşizm bu değil !!!
bekledim ki en azından bana bir sorsunlar ''abi doğru mu yapıyoruz? gözünden düştük mü?anarşizm bu mudur yoksa liseli miyiz? '' diye.
bir özel mesaj bile atmadılar!1!!
sonra facebook falan türlü saçmalıklar.
bu trt olayı da bardağı taşıran son damla oldu.
en eskiden ilk kurulduğunda 100-200 kişi aralarında muhabbet yaparlarken iyiydi öyle kalmalılardı. o tam anarşiklikti.
umarım bu yazıyı okuyup ibret alırlar artık..

1 yorum:

  1. mal oğlu malın torunu senden mi ibret alıcak kocaman sözlük amk egoist piç. Lan blog sahibi sende bu ekşiçi piçlerin yazılarını yayınlıyosun ya burda gerek varmı amk bunların yazılarının yayınlamaya ne mal adamsın lan sen seni kim siktiyse iyi sikmiş amk. EKŞİ ve İNCİ'yi 1 TUTMA.. bugün ekşi ve inciyi 1 tutan yarın siki tutar.

    YanıtlaSil