İnci sözlük mü Ezik sözlük mü? (cevahir rezaleti)

İnci sözlüğün cevahir ziyaretini(!) izlediniz mi? İşini yapmakla meşgul olan insanları hayvansı dürtülerle taciz eden, kadınları fotoğraflamaya çalışan, sürü olmanın rahatlığıyla koca bir alışveriş merkezinde sloganlar atıp etrafı rahatsız eden,bunu yaptığı yetmezmiş gibi sözlüğün reklamını yapmaya çalışan 50-60 kişilik andavallar ordusu bir alışveriş merkezinde resmen anırmış. Bu osuruk beyinlilerin kontrol edilemediğini, sapıkça bir ruha büründüğünü daha önce izah etmiştik.Yaptıklarını anarşizmle temellendirmeye çalışan bu gerzekler sürüsünün kanında fare sidiği taşıdığını düşünüyorum artık.İnci sözlük bitmelidir.

 Bu aşağılıklar anarşistliği taciz olarak algılıyorlar, bu soğan beyinliler hayvansılaşmaya, onursuzlaşmaya, osuruk gibi eylemlere imza atmaya başladılar.İşte o utanç videosu, işte o inci sözlüğün bittiğinin videosu, işte o bir insanın ne kadar aşağılabileceğinin videosu, izleyin, izletin:

19 yorum:

  1. yarrağımı ye götveren.

    YanıtlaSil
  2. kadın bulamayıp ekmeğe saldıran adamdan ne bekleyebilirsin ki..etek tıraşı bile olmaktan aciz,hala çıkmış kendilerini savunmaya çalışıyorlar ya asıl ayar olduğum olay budur.sözlüğün acilen kapanması gerek.sünepe yazarlarının da şiddetle sosyal hayata karışıp,nasıl insan olunur bir öğrenmeleri lazım.hepsi kendi ellerinin bakiri.
    merhaba liseli ergenler ve bir baltaya sap olamamış adam bozuntuları,ben sizden nefret ediyorum.hadi bana da küfür edin de biraz eğleneyim.

    YanıtlaSil
  3. nekadar ekşici varsa hepsinin anasına selam olsun adam gibi evlat yetiştirmişsiniz ama yinede amınıza koyim dıley dıley dıley tey

    YanıtlaSil
  4. 'nekadar' ayrı yazılır inci yazarı siker arkadaşım.

    YanıtlaSil
  5. artık çok geç

    YanıtlaSil
  6. Mal lan bunlar, serseriliği, milleti rahatsız etmeyi anarşizm olarak görüyorlarsa capsin kralı kendileri olmuslar demektir...
    Halt etmişler, kapanmak ve rezil olmayı da hak etmişler...

    YanıtlaSil
  7. Beyinleri kafalarında olmadığından oluyor bunlar. Aşırı sürtünme ile iki bacağın arasındaki beyinleri ısınıyor tabii. Devreler yanıyor. Bu yaşlarda normal. Temel haklara aykırı davranışlar sergilemiş olsalar da reklamın iyisi kötüsü olmaz demişlerdir. Eh kendilerini düşürdükleri hâle gülmedim değil. Sözlüğün ''serbestlik'' yanını, rahatça küfür edebilecekleri platform olarak görüp kullanan bir takım kendini bilmez hadsiz ergen sürüsü. Fakat çözümü inci sözlüğün kapatılması değil. Olamaz ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  8. sözlüğü hackleyenin anasınıda inci alemi hacklesin....

    YanıtlaSil
  9. ucuz kahramanlık yapmaya bayılıyorsunuz inci sözlüğün iktidarsız yazarları.gerçekten bir şey yapmak istiyorsanız eşcinsellerin haklarını savunun ama ona da götünüz yemez.siz anca karı kıza sevişelim mi diyip mal mal etrafa bakmayı bilirsiniz.burası türkiye dimi piçler?

    YanıtlaSil
  10. küfür etmeyi anarşizm sanan sünepe beyninize koyayım cahil piçler. liseli bile olmaz sizden.

    YanıtlaSil
  11. bi de inci sözlüktekilere laf ederler "Beyinleri kafalarında olmadığından oluyor bunlar."."merhaba liseli ergenler ve bir baltaya sap olamamış adam bozuntuları".bizler hiçkimseye hakaret etmeyiz,ki sözlükte de bu yasaktır.tabi kendi içimizden biri degilse. sizler videoda görülen cevahir'in akmerkez'in vs. cocuklarısınız.sosyallikten kastınız buysa biz yokuz.

    YanıtlaSil
  12. Sen ne dıyon yarrrrraaaaaaaaaaammmm

    YanıtlaSil
  13. site atan götoğlanı bu

    (sikkomsu?, 28.04.2011 20:32)

    YanıtlaSil
  14. 3-5 ergen kafalı adamlar toplanmış bir sürü oluşturmuş sonra biz inci sözlüğüz diye ortalıkta kadınlara laf atıp canlı caps diye dolanmış. şimdi sizde o adamları işte inci sözlük bu diye bizim önümüze koyuyorsunuz öyle mi ?

    siz anarşizmin tanımını yapıyorken ekşi sözlükte gececi tayfa olarak biz eylem peşindeydik. Siz ekşi de uludağda itu de bak ben ne kadar kültürlüyüm havası içinde entry kasarken biz sadece gülmek eğlenmek için yazıyorduk. Siz kadın düşürmek için kaypak yazılar yazıp ben farklıyım imajı vermek için çalıntı fikirleri kendinize aitmiş gibi yazıyorken ve zirvelerinizde acaba ben şundan daha hızlı koşar mıyım diye yarış içine giriyorken , biz birlik ve eğlenci için erkek erkeğe sohbet ediyorduk. Dertleşip adam gibi bir sahil kenarında içkilerimizi içebiliyorduk..

    Şimdi birileri çıkıyor işte inci sözlük diyor ! Ya bsg çay koy ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin gülmek eğlenmek için anana küfretsem çok hoş olur değil mi ?

      Sil
  15. biz anarşizmin tanımını yapmıyoruz, biliyoruz ki anarşizmi 50 kişiye sorsanız 50 farklı cevap gelir. sen sansüre karşı eylem yaptın. ne güzel. ben de bu arada "reklam işinde biraz daha dikkatli olsanız?" dediğim için inci sözlük'ten uçuruldum, benim gibi birçok kişinin olduğunu gördüm ve bu blogu açtım. blog birçok kişi tarafından desteklendi, birçok kişinin yazısına yer verildi. unutma, senin 'liderin(!)' viiicilik oynayıp beni sözlükten uçurduğu için açıldı bu blog. inci, sansürün konuşulduğu bir ortamda "biziz, ben, biz, ben, sizi geçtik, ben, biz, vik vik..." dedi; ben de güldüm eğlendim.

    ekşiden de atıldım, dert etme. ilginçtir inci sözlük'ün aksine ekşi sözlük bana atılma gerekçemi de e-posta yoluyla bildirdi.

    ahaha, ihihih...

    şimdi git ve başındakine mesaj at.

    YanıtlaSil
  16. Bunlar vatan haini topluluğu.Devlet düzgün olsa kapanırda kapatmıyorlar pis sözlüğü.

    YanıtlaSil
  17. Altını Şer, İncisi Ker!

    YanıtlaSil