ssg, serkan inci'nin anlayamayacağı şekilde konuştu: onun anlayacağı şekilde özetledik...

ssg, serkan inci'nin anlayamayacağı şekilde konuştu: onun anlayacağı şekilde özetledik...


ekşi sözlükte yaşanan meselelere hiç değinmeden 'teğet geçeceğiz'; ilgilisine (ekşi sözlük'ün savcılığa yazar bilgilerini vermesi)

ssg, olayların üzerine bir yazı yazdı. yazıda kendisi hakkında söylenen şeylere cevap verdi. verdiği cevapta inci'ye de göndermeler vardı (anlayamaz diye sorumluluk hissettik). biliyorsunuz ki inci soytarısı faytkılabını izledikten hemen sonra okan abisinin programına çıkıp saçmalamıştı (sansürün konuşulduğu ortamda ssg'ye laf atmaya çabalamıştı).

ssg'de bunu iplememişti, fakat ekşi'deki 'paracı' yakıştırmalarına cevap veren ssg, inci saçmalığına da gereken cevabı verdi. (yazının orijinali için: #2324172162)

ssg'nin yazısından inci için alıntılar yaptık:

"...burada israrla "benim kapi gibi avukatlarim var bunla rahatca mucadele edebiliyorum ama her sitenin bu lukse sahip olmasi mumkun degil onlarin magduriyeti ne olacak" uzerinden rezilligin esas boyutuna yaptigim vurgu fight club senaryosunu satir satir ezberleyebilen bir kafanin algilayabilecegi bir duzeyde diye umuyordum. degil mi? ben hakkaten ulusal tv'ye cikip "ben neyse ki rahatim diger siteler dusunsun" demis olabilir miyim? ya da site kapatilinca sorun etmeyip kapatilma ihtimalinde ortaligi velveleye veren? oyle manyak?.."
inci'nin anlayacağı şekilde: kuvaaaaaaa hayt diye düvüşürmüşsün. en büyük sen değilmişsin. tabi lan...


"siyasi ve sahislara dair girisleri tumden yasaklamis kafasina gore adam ucuran olusumlarin yaninda durup eksi sozluk'e "baskici ve yasakci" hangi yuzle diyebiliyorsunuz? "adnan oktar hakkinda entry girilebilen tek sozluk" diye sloganla niye tv'ye cikmadik biz? oradan iyi prim yapardik bak."
inci'nin anlayacağı şekilde: maske yakışmadığını söylemiş kardeeeş.





inci'yi bir de teselli ettik (biraz da şımarttık tabi - anne eli değmiş gibi): aferin oğlumaaa aferiiin. yok oğlum yok, ben seni biliyorum sınıfındaki en zeki, en akıllı, en yakışıklı erkek sensin. onlar seni kıskandıklarından öyle yapıyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder